لیست لوازم آرایش داماد
وبلاگی از جنس محتوا
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 420
:: بازدید سال : 689
:: بازدید کلی : 1591
لیست لوازم آرایش داماد

مداد و خط چشم
بسته به سلیقه و مهارت خود می توانید خط چشم ژله ای، جامد یا مایع را به لیست لوازم آرایشی خود اضافه کنید. اگر در کشیدن خط چشم مهارت زیادی ندارید پیشنهاد می کنیم از مدادهای جامد استفاده کنید که تسلط بیشتری بر روی آن ها دارند.

ریمل چشم
یکی دیگر از لوازم آرایش عروس در این لیست ریمل است. ریمل مشکی برای اکثر افراد مناسب است (مگر اینکه موهای بلوند روشن داشته باشید). برای تشخیص اینکه رنگ ریمل واقعا مشکی است یا نه، مقداری از آن را روی دستمال کاغذی بکشید. اگر احساس می کنید خاکستری تر است، از خرید آن خودداری کنید. ریمل های رنگی نیز گزینه خوبی برای تنوع بخشیدن به آرایش شما هستند. گنجاندن نام ریمل چشم در لیست لوازم آرایشی برای همه قدرتمندان ضروری به نظر می رسد.

آرایش پاک کن
خوابیدن با آرایش باعث می شود پوست شما سریعتر چروک و جوش بزند. بنابراین به هیچ وجه نمی خواهم این را به مادر توصیه کنم که غیرفعال باشد. از ریمل برای پاک کردن ریمل، مداد و سایه چشم استفاده کنید. برای پاکسازی کامل صورت خود نیز می توانید در دو مرحله شستشو دهید. مواد آرایشی و گرد و غبار را یکبار با شیر پاک کننده یا بالم پاک کننده از روی صورت خود پاک کنید. سپس صورت خود را با پاک کننده هایی مانند فوم، ژل یا کرم بشویید.

لاک و لاک پاک کن
لاک ها و لاک ها از دیگر محصولات ضروری در لیست لوازم آرایش عروس هستند. خرید و استفاده از لاک های مات و براق علاوه بر زیبایی ناخن های شما، در صورت مرغوب بودن، سلامت ناخن های شما را نیز تضمین می کند. هنگام خرید لاک به غلظت آن توجه کنید تا خیلی نازک یا ضخیم نباشد، برس انعطاف پذیری داشته باشد، سریع خشک شود و ظاهری یکنواخت روی ناخن های شما ایجاد کند (لایه نکنید).

مدل لاک پاک کن ناخن هم به نظر شما بستگی دارد اما در کل بهتر است بدانید لاک پاک کن های استونیایی قدرت پاک کنندگی بیشتر و سریع تری دارند اما ناخن ها را خشک می کنند. از سوی دیگر، پاک کننده های غیر استونیایی ملایم تر هستند و برای استفاده مکرر انتخاب بهتری هستند.

موارد بالا مهمترین اکسسوری هایی هستند که باید در لیست لوازم آرایش کیف آرایش عروس خانم ها در نظر گرفته شوند. از لوازم آرایشی مورد نیاز عروس خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. بسته به نیاز خود، می توانید هنگام خرید عروسی هر چیزی را که می خواهید تهیه کنید:

وسایل برقی مانند سشوار و اتو، بابیلون، اپیلاتور، مسواک برقی
وسایل آرایشی مانند برس رژگونه و ابرو، انواع برس و شانه مو، موچین، قیچی آرایشی، مژه مصنوعی، مژه، لنز چشم، انواع گل سر و گیره مو، آینه
محصولات مراقبت از پوست و مو مانند کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد آفتاب، اسکراب ها و ماسک های صورت، کرم های دور چشم و لوسیون های بدن؛ شامپو، نرم کننده و ماسک تقویت کننده مو
محصولات آرایشی مانند اسپری های حالت دهنده و ژل های مو
عطرهایی مانند عطر، اسپری و موم
اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

لیست لوازم آرایش داماد
برخلاف تصور، خرید لوازم آرایش فقط مختص عروس خانم ها نیست و قبل از خرید عروسی باید فهرستی از لوازم آرایش برای داماد نیز تهیه کرد. در زیر لیست کاملی از لوازم آرایشی و بهداشتی برای داماد قرار داده ایم که برای خرید عروسی بسیار مفید خواهد بود.

لیست خرید لوازم آرایش داماد به شرح زیر است:

وسایل مورد نیاز اصلاح صورت در لیست لوازم آرایشی مردانه: برس، کاسه، خمیر ریش، تیغ اصلاح، تیغ، افترشیو
لوازم ضروری در لیست لوازم آرایش مردانه: سشوار، تیغ، موی گوش و بینی، اتو مو
ابزار ضروری مراقبت از پوست در لیست لوازم آرایشی مردانه: کرم دست و صورت، مرطوب کننده لب (بالم لب)، ضد آفتاب مردانه
ملزومات موجود در لیست لوازم آرایشی مردانه: صابون، مسواک دستی یا برقی و خمیر دندان
عطرهای ضروری بدن در لیست لوازم آرایشی مردانه: ادکلن، اسپری ضد تعریق و واکس زیر بغل
ابزارهای ضروری مراقبت از مو در لیست لوازم آرایشی مردانه: برس معمولی و شانه جیبی، شامپو، نرم کننده، ژل و موم مو، تافت
بهترین مارک لوازم آرایش عروس
دغدغه بسیاری از عروس خانم ها پس از تهیه لیست لوازم آرایشی مورد نیازشان این است که این لیست را از چه برندی تهیه کنند. معمولا محصولات برندهای معروف و معتبر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که به راحتی از سایر برندهای متفرقه قابل تشخیص است. کیفیت این محصولات به وضوح بهتر است، معمولا رنگ های خاص و غیر اصیل در بین برندهای برتر یافت می شود، ماندگاری خوبی دارند و تنها با یک بار استفاده می توان اصالت و سلامت مواد تشکیل دهنده آنها را تشخیص داد. شما می توانید برند لوازم آرایش عروس خود را از بین این برندها انتخاب کنید.

البته بسیاری از عروس خانم ها به توصیه فروشندگان ترجیح می دهند اکسسوری هایی بخرند که ماندگاری بسیار بالایی دارند؛ اما در نظر داشته باشید که این نوع محصولات معمولاً حاوی مقادیر زیادی سرب هستند و می توانند باعث مسمومیت، لک و سایر آسیب های پوستی شوند، پس بهتر است این محصولات جزء مصرف روزانه شما نباشند و فقط در شرایط خاصی از آنها استفاده کنید. علاوه بر این، حتی اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر را دارید، به تاریخ انقضا نیز توجه کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : سهراب مجدی
تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
آخرین مقالات فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید